جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

گفتگوي گروه آموزشي پرتوي با مشاور تحصيلي تهران-ميلاد رضايي مقدم:پشت كنكوريها از كنكور مجدد نترسند

۲ بازديد

استاد ميلاد رضايي مقدم مشاور تحصيلي خوشنام تهران در مصاحبه اي با گروه آموزشي پرتوي(مركز آموزش عالي كنكور كارشناسي تا دكتري)ميگويد:

در زندگي از هيچ تلاشي دست نكشيد.

كنكوري هاي عزيز به خصوص دانش آموزان سال چهارم كه به هر علت نتوانسته اند به نتيجه دلخواه در كنكور برسند،از تلاش دوباره نترسند.

دانش آموزاني كه به اصطلاح عام پشت كنكوري مي شوند، در قدم اول بايد در انتخاب يك مشاور تحصيلي كارآمد و خوشفكر و نيز مسلط بر مسائل آموزشي و روانشناختي اهتمام بورزند.

رضايي مقدم،با اشاره بر شرايط بحراني برخي از كنكوري ها كه ناكام از نتيجه خود در آزمون مانده اند،انگيزش و پشتيباني و حمايت جدي خانواده را عامل اصلي بهبود وضعيت روحي آنها ميداند.

رضايي مقدم كه خود مشاور تحصيلي شناخته شده در مدارس و موسسات بسياري در سراسر كشور است،رتبه هاي برتر خود به ويژه دانش آموزاني كه به رتبه هاي   (دو رقمي) و نيز (سه رقمي) دست ميابند را از ميان همين دانش آموزان پشت كنكور كه يكسال ديگر تلاش و همت و برنامه ريزي منظم دريافت ميكنند انتخاب ميكند.و در اين مسير يكساله تلاش مجدد، پيوند علمي و روانشناختي دانش آموز و مشاور را عامل اصلي موفقيت دانش آموزان خود در سال بعد از ناكامي ميداند.

به گفته اين مشاور تحصيلي،هيچ دانش آموزاي نبايد اهداف بلندمدت و آمال اميد بخش خود را با يكبار عدم توفيق در آزمون كنكور فراموش كند.او معتقد است بسياري از دانش آموزان  در سال چهارم متمركز بر روي امتحانات مدرسه هستند و زمان كمتري براي مطالعه كنكور در طول سال تحصيلي دارند.

رضايي مقدم كه خود روانشناس و روان درمانگر است،ميگويد هيچ انساني نبايد با عدم توفيق و نتيجه در مراحل زندگي دچار نااميدي گردد،چراكه زمان براي شروع دوباره يك نوجوان و جوان هرگز دير نيست.


 

منبع:گروه اموزشي پرتوي

(مجري برگزاري كلاس هاي آموزشي كنكور كارشناسي تا دكتري)

(مجري برگزاري آزمون هاي آزمايشي  در مقاطع ارشد و دكتري)

(موفقيت درر كنكور كارشناسي ارشد و دكتري با گروه آموزشي پرتوي)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.